nuffnang ads

Friday, November 8, 2013

DEEP IN MY HEART

Assalamualaikum..guess what??? It's November 2013! Ahhh lama bapak ahh tak update blog puaka ni..i mean..terlalu bahagia sampai semua yang berlaku aku bermonolog dalam hati je cewahh..

Erm post kali ni khas untuk si dia tercinta...kalau agak memalukan mintak tolong tutup mata bukak telinga luas luas..hihi..

Actually i have another blog najmisafierazamri.blogspot.com ..tetapi..since account lama ni dah boleh bukak, sayang lah kan..continue..and start a new life...



Hergh let's not take a look at the picture above okay? Ya aku sedar..memalukan disitu..but biarlah apa orang nak kata...it's my blog right dear? Enough mengarut..meroyan..menggila..apa lagi? menyetankan diri..kuang kuang kuang..Actually aku ni memang seorang yang agak kurang waras kan? Cepat distract..pelupa..agak blurrrrrrrry. Ahhhh!

Sebenarnya...urmm "dan sebenarnya ku mengharapkan disebalik senyumanmu itu..kau juga..." hampir tujuh bulan bersama. Tapi rasanya macam forever kenal and having fun sama sama. Tujuh bulan tetapi hubungan agak down. Yelah maybe aku salah kerana terlampau ingin bersama dengan si dia kan..mungkin banyak push dia kot. He get stressed and diamkan diri.

Dia hadir bagaikan sinar cahaya yang menyinari hati selepas berkurun in THE DARK WORLD..eh sape dah tengok THOR 2? Best kan? Hah si dia ni lebih kurang macam King Boar tokwan si Thor son of Odin yang berjaya mengembalikan cahaya dari kegelapan setelah berkurun kurun lamanya...

Kesimpulannya disini..aku tak tau sepatah haram ape yang aku mengarut..and tak tau point ape yang aku nak tuju sebenarnya..Apa yang aku tau..si jantung hati aku ni makin jauh..Puas aku google cara nak kembalikan hubungan..nak panaskan cinta..i hope berjaya selamatkan hubungan ni. Berdoa pada Allah agar semuanya kembali pada yang asal dan bukakan hati si dia untuk terima cinta aku yang tahap maksimum ni. Amin.

*Abang...syg akan fight habis habisan untuk hubungan kita...dan kalau nak tau, syg ada projek besar tengah nak naikkan tembok besi sekeliling pagar kat taman kita tu...ehehe..tunggu...jojo kecik takkan boleh lari lagi...i love you.



with love, xo

No comments:

Post a Comment