nuffnang ads

Thursday, November 14, 2013

Playboy Itu Suami Aku*eh suami kau

Assalamualaikum and ola readers!

Maaf kalau aku termeraban memalam cenggini. Actually lah kan..err err err..aku kan dah mengidam sangat nak makan cream puff yang gebu ala ala neelofa. Nyumm. Eh maaf terkantoi pulek, err sebenarnye bukan aku yang nak mengidam tapi..baby dalam perut ni..eh..perut aku ni...sedangku terkontang-kanting tergolek tergalak*eh terbaring kat depan tivi ni..biasalah..berangan sampai ke angkasa raya..uuu jauh bebenauuuu..

Gebu gedebuk kau ha

Ah malas nak meraban, sape tengok cite kat tivi 3 petang-petang tu? Ala yang ganti cite Love U Mr.Arrogant tu. Playboy itu Suami Aku..meh nak review sikit meh.



Jalan cite ni memule aku rasa agak slow..macam lembab gitu sebab tak berapa nak kenal pelakon die kan. Alih alih rasa macam pernah tengok laki ni ha..cite ape tah..cinta jannah kot..tak berapa nak ingat yang jadi kawan si Izaryl tu. Ah baideweyyy suweet sangat mamat ni. Hensem kau.

Memandangkan aku ni memang baik sangat dengan cik Google, terus je aku search sinopsis cite ni. Memang best la kan. Sebab nanti satu part tu time diorang dah kahwin, time masing-masing dah cintan gitu...si heroin ni eksiden and hilang ingatan. Jangan jadi cam cite Endon sudah la yek. Apa pon, soundtrack drama ni pon boleh tahan jugak cair hati den. Rindukanlah- Encik Mimpi.*cair ok bai..

Psst...akhirnya dapat jugak melantak cream puff yang gebu gedebok ala ala Neelofa Plus Cik Senah Belakang Rumah Tepi Rumah Jiran Nenek Bedah*comey nama.

captionless*kuang kang kang


“There is no love sincerer than the love of cream puff.” -orang gila

HAVE A NICE DAY READERS*tudia hang

No comments:

Post a Comment