nuffnang ads

Monday, November 11, 2013

BULU. ( Just for girls)

Hi readers.

How was your day? Ingatkan hari ni, 11 NOVEMBER tak nak buat entry sebab hari ni adalah hari yang paling membosankan dalam hidup aku sehinggalah pukul EMPAT tadi ya. Mataku terbeliak, terlopong*opps bm fail, apabila dikejutkan dan disadarrrrkan dari NUFFNANG ya tuan puan. Viewers aku melonjak naik daripada 89 viewers semalam dan hari ni hingga ke 337 viewers. Okay. Ada kenaikan di situ. Bermakna, tambah lagi la semangat aku nak berblog ni. Fine actually aku dah bersemangat kental sekarang. Bukan Bikers Kental yep!*merapu di siang hari.

Well for sure korang nampak tajuk kat atas tu kan? Ha..apa perasaan korang? Takut? Nervous? Geli? Aaa pelik?? Actually lah kan, perasaan aku bercampur baur. Ya macam-macam ada bak kata tokwan yang iklan kat Astro zaman dedulu. Hurm..BULU..ada apa dengan bulu?*ngantok pulak tetibe. Semua orang kenal bulu. Namun, aku memang tak baik dengan bulu bulu ni. Yelah kan, aku dilahirkan dengan kekurangan bulu tak kisah la di mana-mana sahaja okay. Bulu ketiak? Aku bebas darinya!*ayat poyo. Bagaimana dengan bulus bulusss lain? Aku masih bebas..bebas..bebas!

For girls, biasanya memang rimas dengan bulus-bulusan*memang fail. Ya for some girls yang dilahirkan hairy, memang agak distracted kan. Bukan apa. Renyah. Dah macam-macam method or cara digunakan. Once aku pernah baca satu post dekat dawnyang.sg macam mana si cantik molek ni kawal bulu bulu yang ada. Banyak treatment lah. Biasanya kalau nak senang pergi je buang guna laser. Memang tak tumbuh dah lah kan tapi kena ingat la...Kos..Kalau korang anak menteri tak ape. For typical girls la yang rasa bazir gila nak buat rawatan laser ni.., apa lagi..gunalah VEET!*okay aku memang nak promote.

Ha kalau tak nampak lagi, pakai goggles terus!

 Seperti yang korang lihat, Veet ni memang banyak produk dia..daripada hair removal cream sampailah ke wax strips cenggini ha. Waxing memang agak menyakitkan lah. Kaki Veet punya girls memang tahu lah tahap kesakitan dia tu macam mana. Ehem bak kata pepatah "beauty is pain". Faham kot noh? Nak cantik memang lah kena sakit. For sure gadis gadis ayu kat luar sana kuat kuat belaka. Aum! Price? Oh tak mahal mana pon. Tak lah sampai berpuluh puluh kan dear. Ala daripada belanja boyfriend makan, baik beli Veet dan nampak cantik sentiasa. Boyfriend pon lagi sayang.

Kalau cenggini licin, bapuk pon kalah.

Wax Strips ni kalau kita guna selalu, tempat yang biasa tumbuh bulu tu akan mogok dan merajuk tak nak lagi tumbuh. Best kan? Tapi kalau bagi girls yang tak nak habiskan duit dan rasa rugi sangat boleh je pakai pencukur bulu biasa. Tapi kena ingat lah, bulu yang akan naik lepas tu akan berubah rupa jadi setebal alam. Consider what is the best for you dear. Tapi kalau tak nak cukur jugak, konon-konon nak natural beaty pon boleh jugak sayang......and you will ended like this....

Comey sungguh awek ni posing. Awww!


*mohon jangan terasa hati. Gurau saja meh.

Have a fabulous day girls! Toddlesss..xo

No comments:

Post a Comment