nuffnang ads

Wednesday, November 13, 2013

Hadiah Tangkap Leleh.

Ola O la la readers!

Ku mulakan post kali ini dengan lagu yang agak tangkap leleh*bagi aku la..mari lah kita nyanyi ramai-ramai. Actually aku pon tak tangkap lagi lagu lagu cenggini, tapi first time tengok Love U Mr. Arrogant, aduhai tercacak bulu roma ku yang tak berapa nak ada sangat. "Aku di sini kan selalu menunggu, yang selalu ada di setiap waktumu, selalu menanti jawapanmu, untuk cinta yang terakhir ". Hoyeah!

Boys and Girls, bila menjelang je hari istimewa kamu dan si dia, for sure tak tentu arah kan? " Nak beli apa untuk sayang/mama/baby/gegurl besok ek? Ah kang dia tak suka pulak, erm beg tangan? Jenama apa eh? ". Trust me sayang, korang tak perlu nak habis duit bebanyak. Yang penting, keikhlasan tu. Show off sikit depan kekasihmu tu ha. Pada pendapat aku, girls or boys mesti suka something yang boleh buat kekasih angau kan? Semua benda ni aku pernah buat dan akan sentiasa buat untuk hangatkan lagi cinta aku dan dia.*gedik.

Baik lelaki or perempuan, keras macam mana pon, pasti terharu dan teruja bila korang tunjuk keikhlasan korang tu. Contohnya..

Small things.
Okay guys, tak perlu nak beli memahal, rembat je apa yang ada kat dalam bilik korang tu. Deodorant? Pen? IC? Lesen? Apa-apa je korang kumpul pastu letak dalam satu kotak. Confirm sayang. Dia akan ingat korang. Sebab apa? Sebab benda-benda tu selalu ada dengan korang. How sweet. It is not about the things we gave, it's all about the way we gave 'em. Usaha tu ha. Most Importante*bajet ala ala Mexico gitu!

contohnya IC lama korang cenggini ha, kasi je.

Next;

Things at bed.
Cenggini la, korang beli je lah bantal baru. Sudah sudah la dengan bantal busuk yang dah lemau kat atas katil tu. Kongsikan dengan yang tersayang. Wah sure si dia tak nak lepas bau semerbak alam bantal busuk korang tu. Pasni mak kejut bangun pergi kerja mesti tak nak punye...

Things u wear.
Kalau ada baju lama-lama yang dah tak muat pakai tu, daripada masuk tong sampah, baik derma je kat girls/boys memasing kan. Comel sikit. Jangan kasi spenda dah la. Buatnya lepas ni siapa-siapa jadi lembu pasangan memasing bukan salah aku ek? Aku tak tahu.

Sebenarnya banyak lagi benda korang boleh pikir. Just a bit creative dan usaha tangga kejayaan ek? Jangan lupa tu. Handmade card pon okay jugak. Pstttt, sesekali apa kata korang try post kata-kata cinta macam zaman dulu-dulu tu kat tempat dia bekerja or time dia tengah busy tak pikirkan korang. Confirm lepas ni lentok ah. Biar surprise gitu.

Okay, selamat mencuba. Kali ini..
Ku akhiri entry yang not so poyo ni dengan pose member aku yang tak berapa nak member sangat, Muthusamy anak lelaki Kadewaleyyyyah!

Maaf terjumpa kat google.
 Good Night Starlight, xo


No comments:

Post a Comment