nuffnang ads

Sunday, November 10, 2013

Tea Time Wedding Bakal Inspirasiku!

Ola readers,

Perkahwinan adalah satu ikatan yang menyatukan dua hati..*ini semua phoyo. Argh geli geli otakku memikirkan ayat yang paling sesuai untuk memulakan entry ku ini. Abaikan. Straight to the point....aku seorang gadis poyo yang bercita-cita kahwin ala2 selebriti mat saleh. Walaupun kedengaran agak sadis di situ, namun ada aku kesah? Muahaha.

Sebenarnya dari zaman sekolah aku memang nak sangat berkahwin sebegini. Kalau boleh nak yang jimat kos je tapi kelaz kau maria! Senang bakal suami aku nanti, tak payah nak susah susah kumpul duit bebanyak kan. Well aku ni pon tak demanding sangat..*alahai baik anak mama. Actually lah kan..kalau korang nak tau, kos wedding cenggini tak telan duit sangat. Nampak macam fancy je. Konon-konon private wedding gitu. Kalau kreatif, bajet around 10K je sayang. Ah!

Untuk mengkreatifkan dan menghangatkan lagi..senang je zaman sekarang dua poloh hempat jam ngadap lappy dan apa lagi? Aku google aje lah. Next, aku join PINTEREST. Boleh main pin pin kat situ. Ha pinterest ni banyak gila idea idea yang aku boleh cilok buat kegunaan wedding aku nanti.

Sangat inspirational kan? Ya aku tau. Tu belom lagi korang klik satu satu. Dalam ni korang boleh cari apa je yang korang nak. Head to toe okay? Dah sign up belom? Kalau belum, meh meh kita rajin sikit sign in bende ni. Informative sangat bagi orang yang kreatif macam aku*yucks.


Ye bagaikan gambar di atas, memandangkan aku stay kat langkawi, boleh je reserve mana2 tapak pantai sikit kan. Ha dapatlah jugak merasa wedding cenggini kelaz haaa. Memang kalau stick to the plan, nak buat tepi pantai je. Tapi dilemma. Ada baik buruknye jugak. Buatnye time tengah makan tu datang puting beliung...gigit jari lah jawabnye. Pakat hambat semua orang balik! *tak nak2... 

To solve this problem..ingat nak reserve kat taman taman around langkawi je. Confirm happening dengan budak budak lalu lalang kan. Boleh jugak memupuk sifat cintakan kanak kanak*ewahhhh! Whatever lah kan. Yang penting jadi...

End here lah..berserabut pulak. Have a nice day. xo

No comments:

Post a Comment